Irsk musikk – konsert med Andrea Rice

Den folkekjære irske artisten Andrea Rice er tilbake i Norge med en ny konsertturne i sommer og som tidligere søker hun tilbake til sine venner, derfor er Stjørdal museum Værnes som tidligere på turnelista.

Andrea holder ofte sine konserter «Der ingen skulle tru at nokon…
og hun overrasker alltid sitt publikum både hva gjelder kvalitet og formidlings glede.

Andrea blir ofte spurt om hvorfor hun er her på et lite sted fremfor større arenaer,
da svarer hun: Den nærhet til publikum jeg får ved disse anledninger, er viktig for at repertoaret / folkesangene skal bli den «storytelling» de var ment å være.

Andrea Rice Ireland’s Best Folk & Ballad konsert + session i Prestegårdshagen/alternativt Låven Stjørdal museum Værnes torsdag 6.juli kl. 19.00.

Andrea Rice er blant Irlands beste og mest etterspurte «Folk and Ballad» live artist.

Andrea er både sanger og musiker (gitar og irsk harpe), som band har hun med seg Fee Dobbin (bass og bohran) og Mark Haddock (banjo, mandolin og tenor gitar.

Inngang kr 300,-. Betaltes kontant eller på Vipps.

Åpen Prestegårdskafé!

Adresse: Stjørdal museum Værnes, Prestmovegen 2, 7514 STJØRDAL