Ledig sommerjobb ved museet

Fra 23.juni til 18.august har vi ledig sommerjobb i Prestegårdskaféen for ungdom over 18 år. Har du lyst til å jobbe i et trivelig og historisk miljø, kan dette være jobben for deg! Utvidet søknadsfrist er mandag 21.mai.

Fullstendig utlysningstekst finner du her:

Museene Arven (MA) består av Stjørdal museum Værnes, Levanger fotomuseum, Stiklestad Nasjonale Kultursenter, Nils Aas kunstverksted og Egge museum. Vi arbeider med kulturarv som har en tidsdybde som spenner fra fjern fortid til nåtid, og med historier av lokal, regional, nasjonal og internasjonal betydning.

Stjørdal museum Værnes er et kulturhistorisk museum som ligger på Værnes gamle prestegård rett ved Værnes kirke. Vi fokuserer på Stjørdalførets samlede historie, fra bergkunst til flyplass. På museets området kan man besøke den gamle prestegården med tilhørende hage og parkanlegg, og museets friluftsavdeling Hæsjgata med hus og interiør fra tettstedet Stjørdalshalsen.

Arbeidsoppgaver:

• Salg og kundeservice i Prestegårdskaféen
  • Servering, oppvask og enkle oppgaver på kjøkken
  • Holde kaféen ren og ryddig
  • Kasse og kasseoppgjør
  • Åpne og stenge kafé og utstillinger
  • Annet forefallende arbeid

Kvalifikasjoner:

• Kunde- og serviceorientert
  • Selvgående og selvstendig
  • Løsningsorientert – også i travle perioder
  • Du må være fylt 18 år

Periode:
Sommersesongen ved museet er fra søndag 23.juni til søndag 18.august. Vi har åpent tirsdag – søndag. Mandager stengt. Det må påregnes jobb seks dager i uka. Arbeidstiden er tirsdag – fredag 10.30 – 16.30, lørdag 10.30 – 15.30 og søndag 11.30 – 17.30.

Sommeren fordeles mellom to ansatte. I tillegg vil faste ansatte være tilgjengelig i ukedagene. Oppgi i søknaden hvilke uker du ønsker å jobbe.

Utvidet søknadsfrist er mandag 21.mai. Kortfattet søknad med CV sendes til [email protected]

Vi kan tilby:
Museene Arven legger vekt på mangfold, og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Lønn etter avtale.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til administrasjonsrådgiver Unni Raaen Nysæther på 958 88 032 eller [email protected]