Utleie av lokaler

Vi leier ut flotte selskaps- og møtelokaler til alle anledninger! I vakre, historiske omgivelser kan du feire dåp, konfirmasjon, bursdager, møter og kurs! Vi har to lokaler til utleie.

Prestegårdskaféen
Lokalet har plass for inntil 35 personer og leies ut september til juni. I sommerhalvåret brukes det til kafédrift.

• Lyst, trivelig lokale med selskapsrom, kjøkken, garderobe, toaletter og gang.
  • Meget godt utstyrt kjøkken med alle fasiliteter: Dekketøy, oppvaskmaskin, kaffetrakter, kjøleskap, komfyr og steikeovn, microbølgeovn og fryser.
  • Opparbeidet uteområde med benker, bord og parasoller i sommerhalvåret.
  • Tilgang til den vakre Prestegårdshagen som ble hedret med Det norske Hageselskap sin Hagekulturpris i 2013.
  • Barnevennlig med stellerom, barnestoler og leker.
  • Rikelig med parkeringsplasser.
  • Handicaptilpasset lokale.
  • Prosjektor, lerret, flip-over og høytalere tilgjengelig. Trådløst nett.

Ta kontakt for en uforpliktende visning eller tilbud på telefon 74 82 70 21 eller [email protected]

Prestegårdskaféen har plass for inntil 35 personer.

Prestegården
Den historiske Prestegården med plass for inntil 30 personer og leies ut i konfirmasjonstiden i mai/juni samt på forespørsel på sommeren og høsten.

• Godt utstyrt kjøkken med dekketøy
  • Hurtig oppvaskmaskin (3 minutt), kjøleskap, fryser og kaffetrakter.
  • Tilgang til den vakre Prestegårdshagen – hedret med Det norske Hageselskap sin Hagekulturpris i 2013.
  • Barnevennlig med stellebord og barnestoler.
  • Rikelig med parkeringsplasser.
  • Lokalet er dessverre ikke handicap-tilpasset.

Kunden ordner selv med duker og mat – det er ikke mulig å bestille mat gjennom Stjørdal museum Værnes.

Ta kontakt for en uforpliktende visning eller tilbud på 74 82 70 21 eller [email protected]

I Prestegården er det plass for inntil 30 personer.